No 2021.gada 21.oktobra ārkārtas situācijas laikā, rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Lauku atbalsta dienests klientus apkalpo tikai attālināti.
Klienti saņemt konsultācijas un atbildes uz jautājumiem var:
– zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
– rakstot savus jautājumus uz e-pastu pasts@lad.gov.lv.
Aicinām klientus iesniegt dokumentus elektroniski un izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu.
Gan LAD centrālajā struktūrvienībā Rīgā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie ir sagatavoti papīra formā.
Ērts rīks saziņai ir LAD mobilā lietotne. Izmantojot to, ir iespējams dienestam atsūtīt informāciju par sakoptiem laukiem un veiktām investīcijām, ātri informēt dienestu par problēmsituācijām, kā arī sekot līdzi aktualitātēm.
Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā www.lad.gov.lv.
Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai dienesta mājaslapā un sociālajos kontos (Twitter, Facebook, LinkedIn un citos).